El plazo de presentación finalizó el 11/07/2012

SUBVENCIÓNS A EMPRESAS DO SECTOR TÉXTIL-MODA-CONFECCIÓN PARA REALIZAR ACTUACIÓNS E ESTRATEXIAS DE PROMOCIÓN E INTERNACIONALIZACIÓN (IN515B)

Finalidad / Objetivo

Incentivar o desenvolvemento de actuacións e estratexias de difusión, promoción e acceso a mercados, xeradoras de vantaxes competitivas que incidan na proxección e posicionamento das empresas galegas do sector téxtil-moda-confección nos mercados externos a Galicia, tanto estatais coma internacionais.

Tipos de apoyo

Subvención a fondo perdido en réxime de concorrencia competitiva.

Beneficiarios potenciales

As empresas privadas pertencentes ao sector téxtil-moda-confección con domicilio social na Comunidade Autónoma de Galicia, xa sexan persoas físicas ou xurídicas que figuren dadas de alta nas agrupacións 43, 44 e/ou 45 do imposto de actividades económicas ou no grupo 613.

Para a clasificación das empresas, segundo o seu tamaño, actuarase de acordo coa Recomendación da Comisión Europea do 6 de maio de 2003, DOUE do 20.5.2003, sobre definición de microempresa, pequena e mediana empresa.

Sectores incentivables

Sector textil

Inversiones o gastos computables

Considéranse actuacións subvencionables sempre que estas sexan realizadas e efectivamente pagadas desde o 1 de xaneiro de 2012 ata a data límite de xustificación.

Tipo a) Actuacións de difusión.

Subtipo a.1. Actuacións de difusión e divulgación con fins promocionais realizados a través de campañas ou insercións en prensa, revistas, internet e valos publicitarios sempre que a súa difusión se realice fóra da Comunidade Autónoma de Galicia.

Subtipo a.2. Actuacións de difusión e divulgación con fins promocionais realizadas a través da elaboración de material promocional como catálogos, contidos audiovisuais, folletos e similares, en calquera soporte, que conteñan información da empresa beneficiaria e que contribúan á divulgación e coñecemento dos seus produtos fóra do ámbito da Comunidade Autónoma de Galicia.

Gastos subvencionables:

Terán a consideración de gastos subvencionables todos os relativos ao deseño, elaboración, edición, montaxe, produción, tradución, impresión e, se é o caso, a inserción.

Tipo b) Actuacións de promoción.

Subtipo b.1. Participación en feiras, desfiles, certames e outros eventos expositivos sectoriais de carácter profesional que teñan lugar fóra da Comunidade Autónoma de Galicia.

Gastos subvencionables:

Neste caso, terán a consideración de gastos subvencionables o aluguer de espazos e servizos; a construción, montaxe e decoración de postos; o transporte do material de exposición; inscrición e seguro obrigatorio; inserción no catálogo da feira; estilismo; fotografía; modelos; os traballos de gabinetes de comunicación específicos para o evento e, cando se trate de asistencia a feiras e eventos no estranxeiro, a contratación de intérpretes.

Subtipo b.2. Córners situados tanto no mercado nacional como internacional para favorecer a promoción a través de exposicións permanentes así como mellorar a presenza da marca nos puntos de venda e show-rooms sempre que estean no estranxeiro.

Gastos subvencionables:

Terán a consideración de gastos subvencionables a construción, amoblamento, decoración e deseño do espazo, así como os traballos de gabinetes de comunicación específicos para estas actuacións.

Tipo c) Actuacións de acceso a mercados.

Subtipo c.1. Estratexia de penetración nos mercados externos a Galicia a través da expansión da marca.

Gastos subvencionables:

• Os gastos de consultoría externa e asistencia técnica que engloben o desenvolvemento dos traballos necesarios para a elaboración do proxecto, tales como a análise e definición de:

- Viabilidade técnica, comercial e económico-financeira do proxecto.

- Requirimentos técnicos, comerciais ou loxísticos.

- Busca e localización de aliados estratéxicos.

• Gastos de asesoramento económico, xurídico e legal que deriven da elaboración do proxecto.

• Gastos incorridos en viaxes de prospección. Han de estar realizados por persoal da empresa e referidos unicamente a calquera tipo de transporte público ou establecementos hoteleiros, cun máximo de dúas persoas.

Subtipo c.2. Estratexia de penetración nos mercados internacionais a través de licenzas de marca: elaboración dun proxecto que englobe o estudo de novas liñas de negocio amparadas en licenzas de marca orientadas ao acceso aos mercados internacionais así como a materialización dos acordos con terceiros. Os solicitantes terán que ser os titulares ou licenciatarios das marcas que cumpran cos requisitos establecidos no artigo 4 das bases reguladoras.

Gastos subvencionables:

• Os gastos de consultoría externa e asistencia técnica que engloben o desenvolvemento dos traballos necesarios para a elaboración do proxecto, tales como a análise e definición de:

- Viabilidade técnica, comercial e económico-financeira do proxecto.

- Requirimentos técnicos, comerciais ou loxísticos.

- Busca e localización de aliados estratéxicos.

• Gastos de asesoramento económico, xurídico e legal que deriven da elaboración do proxecto.

Cuantía de las ayudas

Para as actuacións incluídas nesta convocatoria o investimento máximo subvencionable será de 100.000 € e a porcentaxe de subvención do 50%.

Plazo de presentación de solicitudes

O prazo para a presentación de solicitudes será dun mes contado a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

Incompatibilidades

O importe da subvención regulada nesta orde en ningún caso poderá ser de tal contía que, illadamente ou en concorrencia con outras subvencións das distintas administracións ou calquera dos seus entes públicos ou privados, nacionais ou internacionais, supere o custo total do investimento subvencionable.

A axuda de minimis non se acumulará con ningunha axuda estatal correspondente aos mesmos gastos subvencionables se a acumulación dá lugar a unha intensidade de axuda superior á establecida para as circunstancias concretas de cada caso, nun regulamento de exención por categorías ou nunha decisión adoptada pola Comisión Europea.

Referencia legislativa

Orde do 29 de maio de 2012 (DOG Nº110 do 11/06/2012) - Bases reguladoras e convocatoria 2012

Información y tramitación en

Os formularios de solicitude de subvención regulados nesta orde deberaos obter, cubrir, validar e imprimir necesariamente o solicitante a través da aplicacióninformática Axudas virtual (procedemento IN515B presentación electrónica) dispoñible no seguinte enderezo da internet: http://axudasindustria.xunta.es/att.

Tamén se pode acceder, na oficina virtual desta consellería, sita no enderezo da internet: http://economiaeindustria.xunta.es e no enderezo http://www.xunta.es/espazo-e

Información:

a) Páxina web oficial da consellería (http://economiaeindustria.xunta. é), a súa epígrafe de axudas e na oficina virtual.
b) Os teléfonos 981 54 55 48, 981 54 55 07 da devandita dirección xeral.
c) O enderezo electrónico cei.dxc.axudas@xunta.es
d) Presencialmente.

Observaciones

O pagamento da subvención quedará condicionado á presentación da documentación xustificativa ata o 31 de outubro de 2012